Intelligent og effektiv administration af virksomhedens dokumenter og filer
Cloud Drive giver din virksomhed adgang til en intelligent, fleksibel, skalerbar og moderne måde at administrere og arbejde med virksomhedens filer og dokumenter på. Det er en simpel og billig måde, hvorpå du og dine kollegaer vil opnå en lang række effektivitetsfremmende værktøjer og fordele.
Som supplement til eller erstatning for virksomhedens netværksdrev, vil I fremadrettet kunne tilgå og arbejde med jeres filer fra enhver computer, tablet eller mobil og uanset hvor I befinder jer. Dette vil effektivisere både det interne og eksterne samarbejde og eliminere ofte forekomne problemer
med pladsmangel, backup, deling af store filer og versionering.
Cloud Drive er baseret på en intelligent synkroniseringsmekanisme, der sikrer, at det altid er de nyeste filer og dokumenter, der er tilgængelige på de forskellige klienter.
Du kan desuden selv vælge, om dine filer skal gemmes lokalt på og deles fra dit skrivebord eller i vores datacenter.
Data tilgås altid gennem en 128bit krypteret SSL kanal, dette gælder uanset om du bruger webinterface eller tilgår data fra din mobil eller dit netværksdrev.
Der tages backup, som gemmes på 2 uafhængige lokationer og 30 dage tilbage i tiden. Serverne er placeret i vores topsikre datacenter med tyverialarm, aircondition, brandsikring, UPS samt nødstrømsanlæg.
Oversigt over forskellige muligheder:
Kontakt os for yderligere information og priser. – Du kan også få lov til at prøve løsningen gratis i 14 dage!