Nem, sikker og pålidelig måde at følge med i dine salg

CasForMi Backoffice er en webbaseret cloud-løsning til administration, statistik og rapportering af salg, foretaget via kasseterminaler. Det er muligt at følge med live, som salgene bliver foretaget, og trække statistik, samt rapporter.

Virksomhedsoverblik

I virksomhedsoverblikket får du et overblik over det aktuelle salg foretaget på dine lokationer/kasseterminaler.

Dette inkluderer informationer som:

  • Bruttosalg
  • Nettosalg
  • Gennemsnitligt salgsbeløb
  • Antal salg
  • Antal retur
  • Antal solgte varer
  • Salg per time
  • Salg per hovedgruppe
  • En liste over transaktioner
  • En liste over ugens z-rapporter (mandag – søndag).

Overblikket opdateres hvert 30 sekund og du kan derfor følge med live.

Journal

I journalen får du mulighed for at dykke ned og se alle detaljer for et givent salg, hvilke varer der er solgt, om der er givet rabat, og hvordan der er betalt (er det f. eks Dankort eller VISA). Og i tilfælde af en reklamation kan du hurtigt finde salget/kvitteringen frem og hjælpe kunden.

Rapporter

Det er muligt at danne forskellige rapporter til visning på skærmen, til PDF og til Excel.

  • Totalsalg
  • Timesalg
  • Varesalg
  • Hovedgruppesalg
  • Varegruppesalg
  • Ekspedientsalg
  • Funktionsknapper

Vareopsætning

I vareopsætningen er det muligt at styre ens varer, hovedgrupper, varegrupper, vareparametre, vareklassifikationer, moms, osv.

Ekspedientopsætning

I ekspedientopsætningen er det muligt at administrere ens ekspedienter og ekspedientgrupper.

Kundeopsætning

I ekspedientopsætningen er det muligt at administrere ens kundekonti.

Har du flere virksomheder eller lokationer?

Ikke noget problem. I CasForMi Backoffice kan du have flere virksomheder og flere lokationer – det kommer helt an på om du vil holde dine data adskilt per virksomhed eller lokation.