e-faktura

Dynamics NAVe-faktura varetager al fakturering

Ved afsendelse og modtagelse af fakturaer elektronisk bliver e|faktura en integreret del af arbejdet fra dit Microsoft Dynamics økonomisystem. Dermed opnår du optimale vilkår for at strømline og automatisere dine arbejdsgange omkring håndtering af salgs- og købsfakturering.

Til Microsoft Dynamics NAV og C5.

At Sende.
Når en salgsfaktura bogføres kan den blive sat op til automatisk at blive tilføjet afsendelseskøen som værende klar til afsendelse. Dette kan sættes op på debitoren, om denne skal modtage en elektronisk faktura. Fra afsendelsesoverblikket kan du se fakturaer og kreditnotaer i både antal og beløb. Allerede herefter har du mulighed for at sende alle dokumenter på en gang, eller du kan også sende dokumenterne enkeltvis.

At  modtage.
Når du modtager dine fakturaer elektronisk, slipper du for manuel registrering og indtastning i økonomisystemet, du får grundlag for automatisk godkendelse og mulighed for elektronisk arkivering. Og anvender du Document Capture (findes kun til NAV) til at indscanne papir- og pdf-fakturaer, så kan du få begge fakturatyper ind i det samme godkendelsesflow.

Derfor skal du anvende e|faktura.
Med e|faktura kan du udtrække fakturadata fra dit Microsoft Dynamics system og omdanne dem til elektroniske fakturaer. Modulet indlæser modtagne fakturaer fra din elektroniske postkasse (VANS udbyder) direkte i økonomisystemet, ligesom der også er automatisk konvertering til egne varenumre og priskontrol.
Siden februar 2005 har det offentlige stillet krav om at modtage alle fakturaer elektronisk, men denne form for dataudveksling er lige så tilgængelig mellem private virksomheder, som også flere og flere tager til sig.

Kontakt Formula Micro for yderligere information Tlf. 56 95 92 21.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev