ERP - Økonomistyring med Dynamics NAV

Økonomistyring med Microsoft Dynamics.

Økonomisystemer til ethvert behov

Har du brug for et nyt økonomisystem, eller en tilretning af dit eksisterende, er vi klar til at tage en dialog med dig om det. Hos Formula Micro har vi stor erfaring med økonomisystemerne NAV og C5 fra Microsoft. Vi har været certificeret i produkterne siden Navigator – nu Dynamics NAV, blev lanceret i slutningen af firserne.
Gennem årene har vi leveret et stort antal økonomiløsninger til et bredt udvalg af brancher.
Foruden at vi tilbyder løsninger med Dynamics NAV og C5, supporterer vi også de ældre versioner, Financials, Attain og Navision så langt det kan lade sig gøre.

Det starter med en analyse
Når i overvejer at anskaffe et nyt økonomisystem eller opgradere det i har, starter vi med en grundig analyse af jeres ønsker og behov til et nyt system. Det er for at sikre, at vi kan tilbyde jer den rigtige løsning. Under analysearbejdet gennemgår vi jeres arbejdsopgaver og administrative rutiner – intern og i forhold til samarbejdspartnere, kunder og leverandører.

Derefter et løsningsforslag
Ud fra analysen udarbejder vi et løsningsforslag, hvor vi præsenterer vores idéer til, hvordan jeres arbejdsopgaver kan løses elektronisk. Samtidig modtager I et specificeret prisoverslag og et forslag til en tidsplan.

Overblik
Analysen og løsningsforslaget tilsammen giver jer et godt overblik over, hvad det medfører at anskaffe det nye økonomisystem, eller at opgradere – ressourceforbrug, hardwarekrav, tidsplan og økonomi.
Vores konsulenter foretager en grundig gennemgang af løsningsforslaget sammen med jer, hvorefter I vil være i stand til at beslutte, om I vil gå videre med hele løsningen, eller om I vil starte med dele deraf.

Projektledelse
Sammen med jeres projektleder lægger vi en plan for udvikling, evt. datakonvertering, test, uddannelse og igangsætning af det nye system. Vil opgavens størrelse kræve det, benytter vi en passende metode til projektledelse, f.eks. Scrum eller SureStep.

Test og uddannelse
Mens vi tilpasser det nye system, har I mulighed for at få adgang til det via vores hosting center, så I kan deltage i test og afprøvninger af de forskellige moduler og eventuelle tilpasninger. Når systemet er færdigt flytter vi det til jeres egen server eller til den endelige hostede server.

Løsninger til Microsoft Dynamics NAV og C5
Her er eksempler på løsninger som vi arbejder med:
• Økonomistyring med finansbogholderi og budget
• Detailhandel – butiksløsning
• Produktionsstyring – i Danmark og i USA.
• Dataopsamling fra produktionsudstyr og håndterminaler
• Lagerstyring, Logistik og distribution
• Vognmandssystemer, Fragtbreve og Spedition
• Lessor Lønsystem herunder e-indkomst
• Tidsregistrering, Lessor og NAV
• For- og efterkalkulationer
• Betalingshåndtering, Payment Management, med integration til bankernes e-løsninger
• e-faktura til Dynamics NAV og C5
• EDI dokumentudveksling med ind- og udenlandske samarbejdspartnere, f.eks. Coop og Dansk Supermarked.
• Workflow med system til fakturagodkendelse.

Kontakt Formula Micro for yderligere information om administrative løsninger.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

preloader